SPRÁVA IT PREŠOV

V dnešnej dobe digitalizácie je nevyhnutné, aby IT infraštruktúra fungovala bezchybne. Zabezpečenie nepretržitej komunikácie medzi počítačmi zamestnancov a stabilnej siete vyžaduje kontinuálne monitorovanie, pravidelné údržby a neustále vylepšovanie hardvéru, softvéru a sieťových možností. Avšak nie všetky organizácie majú možnosť udržiavať vlastné IT oddelenie. V takých prípadoch sme k dispozícii my, pripravení ponúknuť podporu a špecializované riešenia na adresovanie akýchkoľvek výziev spojených s vašou IT infraštruktúrou.

SPRÁVA IT PREŠOV

V dnešnej dobe digitalizácie je nevyhnutné, aby IT infraštruktúra fungovala bezchybne. Zabezpečenie nepretržitej komunikácie medzi počítačmi zamestnancov a stabilnej siete vyžaduje kontinuálne monitorovanie, pravidelné údržby a neustále vylepšovanie hardvéru, softvéru a sieťových možností. Avšak nie všetky organizácie majú možnosť udržiavať vlastné IT oddelenie. V takých prípadoch sme k dispozícii my, pripravení ponúknuť podporu a špecializované riešenia na adresovanie akýchkoľvek výziev spojených s vašou IT infraštruktúrou.

KOMPLEXNÁ SPRÁVA IT

Poskytujeme komplexné služby v oblasti IT pre podniky v Prešove. Správa IT zahŕňa rozsiahlu škálu činností, vrátane správy a údržby IT infraštruktúry (zahŕňajúcej servery, osobné počítače a sieťové komponenty), posilnenie kybernetickej bezpečnosti, riadenie dát a aplikácií a  poskytovanie cloudových riešení.

IT OUTSOURCING

IT outsourcing predstavuje šikovný spôsob ako ušetriť na nákladoch za vlastné IT oddelenie. Radi Vám pomôžeme s celkovou správu vašej IT infraštruktúry, zabezpečíme bezproblémovú komunikáciu firemných počítačov a budeme Vašou technickou podporou, ktorá vyrieši každý Váš problém s IT bezodkladne.

SPRÁVA FIREMNEJ SIETE

Pre firmy v Prešove, ktoré hľadajú spoľahlivé a efektívne IT riešenia ponúkame komplexnú správu serverov, počítačov a sieťových systémov. Súčasťou našich služieb je pravidelná údržba, sledovanie a neustále aktualizácie, vďaka ktorým zaručujeme stálu dostupnosť a zabezpečenie vašich IT systémov a zariadení.

PRECHOD NA OFFICE 365

V rámci Prešova ponúkame firmám pomoc s migráciou na Office 365. Naši špecialisti Vás budú sprevádzať celým procesom migrácie, od jej prípravy až po úspešné zavedenie a nastavenie služieb Office 365 podľa Vašich špecifických podnikových požiadaviek.

AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT

Zníženie nákladov

Vďaka externej IT správe viete ušetriť náklady. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.

Prístup k odborníkom

Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.

Vždy k dispozícií

Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.

Riešenia na mieru

Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.

AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT

Zníženie nákladov

Vďaka externému IT oddeleniu viete ušetriť náklady na správu IT siete. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.

Vždy k dispozícií

Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.

Riešenia na mieru

Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.

Prístup k odborníkom

Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.

PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC

Kontaktovanie klienta

Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.

Obhliadka u klienta

Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.

Analýza situácie

Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.

Cenová ponuka

Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie. 

Spolupráca

Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.

PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC

Kontaktovanie klienta

Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.

Obhliadka u klienta

Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.

Analýza situácie

Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.

Cenová ponuka

Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie. 

Spolupráca

Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.

ČO O NÁS POVEDALI NAŠI ZÁKAZNÍCI

VÁŠ SPRIEVODCA IT SPRÁVOU PRE FIRMY

NAŠI PARTNERI

IT POMOC linka

+421 948 07 97 07

+421 2 5244 2951

+421 948 07 97 07

linka@itpomoc.sk

Kde nás nájdete

IT POMOC
Čajakova 26, Bratislava
Franz Mika weg 7/1/25, Wien
Pavlíkova 31/62, Ořechov

Sme Vám k dispozícii v
pracovné dni
pondelok – piatok
8:00 – 18:00
(prípadne podľa dohody)

MESTÁ, V KTORÝCH PÔSOBÍME