SPRÁVA IT PREŠOV
V dnešnej dobe digitalizácie je nevyhnutné, aby IT infraštruktúra fungovala bezchybne. Zabezpečenie nepretržitej komunikácie medzi počítačmi zamestnancov a stabilnej siete vyžaduje kontinuálne monitorovanie, pravidelné údržby a neustále vylepšovanie hardvéru, softvéru a sieťových možností. Avšak nie všetky organizácie majú možnosť udržiavať vlastné IT oddelenie. V takých prípadoch sme k dispozícii my, pripravení ponúknuť podporu a špecializované riešenia na adresovanie akýchkoľvek výziev spojených s vašou IT infraštruktúrou.
KOMPLEXNÁ SPRÁVA IT
Poskytujeme komplexné služby v oblasti IT pre podniky v Prešove. Správa IT zahŕňa rozsiahlu škálu činností, vrátane správy a údržby IT infraštruktúry (zahŕňajúcej servery, osobné počítače a sieťové komponenty), posilnenie kybernetickej bezpečnosti, riadenie dát a aplikácií a poskytovanie cloudových riešení.
IT OUTSOURCING
IT outsourcing predstavuje šikovný spôsob ako ušetriť na nákladoch za vlastné IT oddelenie. Radi Vám pomôžeme s celkovou správu vašej IT infraštruktúry, zabezpečíme bezproblémovú komunikáciu firemných počítačov a budeme Vašou technickou podporou, ktorá vyrieši každý Váš problém s IT bezodkladne.
SPRÁVA FIREMNEJ SIETE
Pre firmy v Prešove, ktoré hľadajú spoľahlivé a efektívne IT riešenia ponúkame komplexnú správu serverov, počítačov a sieťových systémov. Súčasťou našich služieb je pravidelná údržba, sledovanie a neustále aktualizácie, vďaka ktorým zaručujeme stálu dostupnosť a zabezpečenie vašich IT systémov a zariadení.
PRECHOD NA OFFICE 365
V rámci Prešova ponúkame firmám pomoc s migráciou na Office 365. Naši špecialisti Vás budú sprevádzať celým procesom migrácie, od jej prípravy až po úspešné zavedenie a nastavenie služieb Office 365 podľa Vašich špecifických podnikových požiadaviek.
AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT
Zníženie nákladov
Vďaka externej IT správe viete ušetriť náklady. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.
Prístup k odborníkom
Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.
Vždy k dispozícií
Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.
Riešenia na mieru
Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.
AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT
Zníženie nákladov
Vďaka externému IT oddeleniu viete ušetriť náklady na správu IT siete. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.
Vždy k dispozícií
Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.
Riešenia na mieru
Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.
Prístup k odborníkom
Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.
PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC
Kontaktovanie klienta
Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.
Obhliadka u klienta
Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.
Analýza situácie
Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.
Cenová ponuka
Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie.
Spolupráca
Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.
PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC
Kontaktovanie klienta
Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.
Obhliadka u klienta
Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.
Analýza situácie
Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.
Cenová ponuka
Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie.
Spolupráca
Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.
ČO O NÁS POVEDALI NAŠI ZÁKAZNÍCI
VÁŠ SPRIEVODCA IT SPRÁVOU PRE FIRMY
NAŠI PARTNERI
Kde nás nájdete
IT POMOC
Čajakova 26, Bratislava
Franz Mika weg 7/1/25, Wien
Svatošská 23, Karlovy Vary
Sme Vám k dispozícii v
pracovné dni
pondelok – piatok
8:00 – 17:00
(prípadne podľa dohody)